marți, 11 octombrie 2011

Ai vrea sa asculti doar?

   Incerc sa vorbesc cu tine in fiecare zi in gandul meu, ar fi fost mai dureros sa-ti fi spus toate greselile mele uitandu-ma in ochii tai, si chiar in gand mi-e greu sa imi gasesc cuvintele. Si chiar in gand, nu gasesc niciodata cuvintele potrivite dar tot le simt. Astazi cred ca vreau sa te intreb daca sti cumva cum sa ma salvez pentru ca simt nevoia sa imi ofer sufletul pe tava primei persoane care imi da impresia ca imi asculta inima. Mi-e frica, pentru ca imi ranesc mandria de fiecare data cand ma tarasc tradata in carapacea mea si ma ranesc pe mine in fiecare minut in care imi plang naivitatea, dar nu-i asa ca suntem slabi? Nu-i asa ca desi spunem ca data viitoare nu vom mai avea incredere, de fapt avem chiar mai multa, chiar in cineva abia venit? Doare sa spun, doare tare chiar daca e doar in gand, ca iubesc mai mult mai ales atunci cand ceilalti nu ma iubesc, inimea mea se mareste si mai mare si mai mare si pentru inimile lor. Daca ei m-ar fi iubit, n-ar fi trebuit sa iubesc eu atat acum. Alerg, ii prind din urma si cad in genunchi in fata lor si strig: "Vezi lacrimile astea, cad pentru tine, nu vezi ca imi pasa?" Dar ei tresar si trec mai departe si eu ma intorc iar singura acasa si iar mi se spune "Ruxandra, nu vezi ca oamenii sunt rai, nu-ti da inima nimanui", si eu aprob dar nu-i nimic, cuvintele sunt doar sunete nu au cum sa-mi faca rau, asa ca zi in continuare, "Ruxandra, nu vezi ca toti urmaresc doar binele lor, sa nu ai incredere in nimeni"... Aud dar nu-i nimic, nu-i nimic, cuvintele sunt doar sunete nu au cum sa-mi faca rau, nu au cum sa-mi faca rau si totusi iar vorbesc cu tine plangand, ghemuita pe podea, langa pat.
   O sa adorm intr-un sfarsit, si nimeni nu o sa-mi mai faca rau pentru ca in visele mele sunt asa cum vreau si defectele mele nu ajung pe nimeni, si te intreb iar, oare eu cum fac sa scap, cum fac sa ma salvez de atatea incercari fatale? Ce bine ca vorbesc cu tine doar in gandul meu, nu poti sa imi raspunzi cu adevarat, dar nici eu nu-mi raspund. O sa adorm intr-un sfarsit si nimeni nu o sa-mi mai faca rau.

Un comentariu: