vineri, 7 octombrie 2011

Dorinta vine cu doua fete

   Cand e noapte si umbrele se amesteca si norii curg, imi place cum spiritele se misca in intuneric, si cum totul se calmeaza tot la fel de tacut, si cum atat de comic, undeva in evolutia mea imi caut pedeapsa si decadenta cumva pune ordine in haos. Dar acolo unde dorinta vine cu doua fete si tenteaza tentantul noi degeaba cautam iubire in frumusetea trupeasca si doar cei goi sunt amagiti de frumusete vesnica asa ca toarna-ti sufletul in mine fara sa il ceri inapoi caci de vei vrea sa ti-l salvezi il vei pierde. Lasa-ma sa ma dezlipesc de carnea mea care ma bantuie si ma consuna acum cat vad intr-un moment de claritate, in care gravitatia e maxima, acum cat inima mea mai bate, nu cer, dau inapoi tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu